pondělí 9. února 2009

Freebie Valentýn

Snad se na mne nebude April zlobit, když sem dám své freebie volně. Jsem ráda a vážím si těch, které se zúčastnily soutěže na BC a vytvořily ločka z mých freebies! Ale freebie Valentýn mi dalo moc práce a je mi líto, že by bylo pro tak málo lidiček! Moc mě potěší, když mi budete posílat odkazy na svá LO a ráda je zde uveřejním!




Kit - part 1 DOWNLOAD
Kit - part 2 DOWNLOAD



Papíry - DOWNLOAD




Wordarty nechávám jen pro ty, které si zasoutěžily na BC! Děkuji vám!!!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Valentines post on Feb. 09, 2009. Thanks again.

Anonymní řekl(a)...

What a marvelous gift you have given us! So pretty...THANK YOU so much for your generosity.