čtvrtek 1. ledna 2009

Pro soutěž na BC





Ahoj!I v novém roce se budu snažit pro vás připravovat nová freebies. Ježíšek mi nadělil nový foťák, tak snad budou i kvalitnější! Doufám, že vydrží déle než ten před ním, který mi po pár měsících spadl na zem a pak bylo velké umění s ním něco vyfotit!
Taky bych si přála, aby mi vždy fungoval počítač, protože v loňském roce jsem nenávratně přišla o spoustu už skoro hotových freebies! Jinak freebie Abeceda snad najdete někdy jako odměnu na baby-cafe . Tak si přijďte zasoutěžit!

2 komentáře:

Štěpánka.Š řekl(a)...

Ahoj... Tvá "frebíčka" jsou kouzelná.... Blahopřeji k fantazii..
Ráda Ti pošlu nějaká LO z Tvých děl... ale nenašla jsem tu nikde Tvůj mejlík...

Kospeta řekl(a)...

Ahoj!Díky,že se Ti má práce líbí!Můžeš mi nechat odkaz na Tvá dílka (galerii) vždy pod posledním příspěvkem,jako jsi to udělala teď.Já si Tě najdu.Určitě se zúčastni soutěže na BC http://www.baby-cafe.cz/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=3 ,která teď probíhá!Mého Valentýna a Wordarty získává každý účastník soutěže!Jestli nikde nedáváš do galerie,tak napiš a já se Ti ozvu mailem!Paaa